شناسه خبر : 32609
تاریخ انتشار : 1398/05/07 18:31
وزیر صهیونیست مدعی وقوع «هولوکاست 2» شد!

نورنیوز گزارش می دهد؛

وزیر صهیونیست مدعی وقوع «هولوکاست 2» شد!

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اخیرا گفته است ازدواج یهودیان با غیر یهودیان به خصوص در آمریکا مانند هولوکاست 2 است و به دلیل این نوع ازدواج ها ملت یهود در 70 سال گذشته 6 میلیون نفر را از دست داده که این به تعداد همان یهودیان کشته شده در هولوکاست نازی ها است!

نورنیوز ـ گروه بین الملل: «رافی پرز» وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اخیرا بالا رفتن میزان ازدواج یهودیان آمریکا با غیر یهودیان را به هولوکاست 2 تشبیه کرده است!


روزنامه هاآرتص در این باره نوشت: این سخنان پرز در جلسه اخیر هیئت دولت، پس از آن مطرح شده که «دنیس راس» رئیس هیئت مدیره مرکز سیاست های مردم یهودی، گزارشی را درباره گرایشات یهودیان جهان به خصوص در آمریکای شمالی و آخرین آمار از ازدواج یهودیان با غیر یهودیان را ارائه داده است.


رافی پرز که رئیس حزب خانه یهودی نیز هست، در گذشته به عنوان خاخام اصلی ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد.


وی در این جلسه گفته است ازدواج یهودیان با غیر یهودیان به خصوص در آمریکا مانند هولوکاست 2 است و به دلیل این نوع ازدواج ها ملت یهود در 70 سال گذشته 6 میلیون نفر را از دست داده که این به تعداد همان یهودیان کشته شده در هولوکاست نازی ها است!


در این جلسه «یوفال شتاینیتس» وزیر نیروی رژیم صهیونیستی از حزب لیکود نیز به این سخنان پرز به شدت اعتراض کرده است.


«جاناتان گرینبلات» مدیر موسسه مبارزه با افترا و تهمت در آمریکا نیز از سخنان وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و در توئیتی نوشت: این غیر منطقی است که از اصطلاح هولوکاست برای توصیف یهودیانی که با غیر یهودیان ازدواج کرده اند استفاده کنیم، این اهانت به هولوکاست است و باعث می شود که بسیاری از یهودیان آمریکا احساس نفرت کنند.


همچنین کنفرانس یهودیان آمریکا سخنان پرز را مضر و اهانت آمیز برشمرد ولی در عین حال ازدواج یهودیان در جهان با غیر یهودیان در جامعه ای که در آن زندگی می کنند را یک چالش برای ادامه حیات یهودیت و ارتباط آن با اسرائیل دانست و خواهات تعامل جدی و مسئولانه با آن شد.


لازم به ذکر است مطابق پروتکل دانشوران صهیون که اولین بار «تئودور هرتصل» موسس فرقه صهیونیسم آن را مکتوب کرد و در نخستین کنگره جهانی صهیونیسم در شهر بازل سوئیس آن را به تصویب اعضا رساند، قوم یهود از نژاد برتر برخوردار هستند و باید از اختلاط خونی آنان با غیر یهودیان جلوگیری شود.



نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی