شناسه خبر : 32506
تاریخ انتشار : 1398/05/03 12:21
کاهش نرخ دلار در صرافی ها

کاهش نرخ دلار در صرافی ها

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ?? هزار تومان و قیمت یورو ?? هزار و ??? تومان تعیین شده است.

 به گزارش نورنیوز، صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌پنج شنبه در پی کاهش نرخ دلار قیمت آن را برای فروش به مردم 200 تومان ارزانتر نسبت به قیمت های پایانی دیروز,  12 هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 900 تومان خریداری می‌کنند. 


همچنین نرخ هر اسکناس یورو برای خرید ??,??? تومان و برای فروش ??,??? تومان اعلام شده است. 


در جریان معاملات روز گذشته (چهارشنبه ? مرداد ??)، قیمت هر دلار آمریکا پیش از کاهش صورت پذیرفته در صرافی‌های بانکی به کانال ????? تومانی وارد شده و نرخ آن به ??,??? تومان رسیده بود.


نرخ فروش ارز مسافرتی نیز با کاهش روبرو شد. شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 و 629 تومان و 9 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 700 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل 416 تومان کاهش یافته است. 


براساس سیاست بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه سال 97 آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به‌صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به‌نرخ بازار بلامانع است.


 



تسنیم
کلید واژگان
ارزدلارصرافی
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی