شناسه خبر : 32060
تاریخ انتشار : 1398/04/22 16:28
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

تاکنون ?? هزار ??? داوطلب انتخاب رشته کردند؛

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز چهارشنبه ?? تیر ماه آغاز شده است و تا ساعت ?? روز یکشنبه فردا ?? تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش نورنیوز، دکتر حسین توکلی ضمن بیان این موضوع که فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد است، تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ?? به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ? گروه آموزشی و ??? کد رشته، 77 شهر و ??? حوزه امتحانی، برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ?? و ?? خرداد ?? برگزار شد.


وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس نتایج اولیه این آزمون، از حدود ??? هزار داوطلب حاضر در جلسه آزمون ??? هزار و ??? نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ?? هزار و ?? نفر مجاز به انتخاب در دو رشته بودند که این دسته از داوطلبان پذیرفته شده از روز چهارشنبه ?? تیر ماه می‌توانستند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


وی در ادامه گفت: تا ساعت ? صبح امروز تعداد ?? هزار ??? داوطلب انتخاب رشته کرده اند.


توکلی در ادامه بیان کرد: به توجه به اینکه مهلت انتخاب رشته فردا به پایان می‌رسد به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش افزود: ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ??? هزار و ??? نفر است.



ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی