شناسه خبر : 31823
تاریخ انتشار : 1398/04/15 14:06
دشمنان به این مرحله رسیدند که باید در مقابل ایران بازدارندگی کنند

سردار فدوی:

دشمنان به این مرحله رسیدند که باید در مقابل ایران بازدارندگی کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن گفت: ما قدرتی را داریم که خیلی از کشورها حتی تصور داشتنش را نمی‌کنند و آن این است که دشمنان ما قبول دارند جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای رسیده که باید مقابل ما بازدارندگی کنند.

به گزارش نورنیوز، سردار فدوی در مراسم سی و هفتمین سالگرد ربوده شدن احمد متوسلیان و همراهانش در مسجد جامع نارمک گفت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد از همان ابتدا جبهه باطل به سرکردگی آمریکا دشمنی خود را پیش گرفته است.


وی افزود: جبهه باطل با شلیک گلوله دشمنی خود را با انقلاب اسلامی آغاز کرد به نحوی که آنها در بهمن ماه سال 57 در کردستان دشمنی خود را با شلیک گلوله آغاز کردند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران تاکنون ادامه دارد.


سردار فدوی خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته جبهه باطل بر حقیر شدن خود توسط انقلاب اسلامی اعتراف کرده است.


وی عنوان کرد: دشمنان هر کسی را که توانی داشت علیه انقلاب با خود همراه کردند آنها از نظر نظامی، علمی، اقتصادی، حقوقی و سیاسی بالاترند اما چرا نتیجه کارشان برعکس شده است، چون جبهه حق از قدرتی برخوردار است که اگر همه جبهه باطل جمع شوند، نمی‌توانند با جبهه حق برخورد کنند.


جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگ‌ترین دشمنی پس از دشمنی زمان پیامبر دشمنی با انقلاب اسلامی است.


سردار سلامی اظهار داشت: در هیچ مقطعی دشمنی بزرگ‌تری با انقلاب اسلامی نبوده چراکه وقتی اتحاد شیاطین در 40 سال به وجود آمد،‌ آنها همه جوره دشمنی را امتحان کردند، اما همچنان ما پس از 37 سال به یاد بزرگ‌مردی که دل دریایی دارد، دور هم جمع می شویم و امروز دشمن به اقتدار و بزرگی ما اعتراف دارد.


وی با اشاره به اینکه کسانی که تا پای دشمن به میان می‌آید با حداکثر توان و قدرت حاضر می‌شوند و وقتی که کنار دوستان هستند با حداکثر مهربانی هستند، گفت: جوششی که در رزمندگان به وجود آمد مربوط به رزمندگان یک لشکر یا کشور نیست، مربوط به دلدادگان اسلام ناب محمدی است که فراتر از یک جغرافیای مشخص است.


جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وقتی که برادر متوسلیان به آن خطه بزرگ پا گذاشت عظمت‌ها پدیدار شد و کسی فکر نمی‌کرد سال‌ها بعد قدرتی به وجود آید که این قدرت از جغرافیای یک کشور و منطقه عبور کند.


سردار فدوی خاطرنشان کرد: وقتی جنگ 33 روزه آغاز شد آمریکا روی گردن اسرائیل پا گذاشت که جنگ را شروع کند. آنها نمی‌توانستند حزب‌الله را در مرز فلسطین تحمل کنند.


وی با اشاره به اینکه چند سال بعد امریکا دست به یک خطای بزرگ زد و آن این بود که تکفیری‌ها را به وجود آوردند، گفت: داعش را آمریکا به وجود آورد و بر رزمندگان اسلام تکلیف بود آنها را نابود کنند، رفتند و آنها را نابود کردند.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپس عظمت بزرگ‌تری درست شد و رزمندگان مختلف از کشورهای مختلف در پی یک هدف رفتند و وقتی قائله داعش در میان بود همه جنگیدند تا تروریست ها از بین بروند.


سردار فدوی با بیان اینکه اکنون دشمنان انقلاب اسلامی بر ضعف خود اقرار کرده اند، گفت: آخرین وزیر دفاع دولت اوباما گفته بود که ما با همه هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دنبال این هستیم که توانی درست کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد.


وی خاطرنشان کرد: ما قدرتی را داریم که خیلی از کشورها حتی تصور داشتنش را نمی‌کنند آن این است که دشمنان ما قبول دارند ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که باید مقابل ما بازدارندگی کنند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سخت ترین دوره ها پیروز شده است.


سردار فدوی با بیان اینکه جوانان ما خون خود را برای کشورشان فدا می کنند، گفت: دشمن نیز به این موضوع اعتراف کرده و معتقد است که تمام پیروزی های ایران به دلیل این امر است.


وی با اشاره به سقوط پهپاد آمریکا در چند روز گذشته گفت: این حرکت خیلی سال است که آغاز شده آمریکایی‌ها می‌گویند ناو یک میلیون دلاری که در 25 فروردین 67 منهدم شد کار ایرانیها است. این حرکت بیش از 30 سال است که آغاز شده و خیلی زمان‌ها آمریکایی‌ها فریاد می‌زنند به شورای امنیت سازمان ملل که ایرانی‌ها فلان کار را علیه ما انجام دادند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی امام جامعه نظری می‌دهد نظر دیگران علی حده است، بیان داشت: مردم عادی هم می‌دانند وقتی امام انقلاب نظری را صریح و واضح می‌دهد ما نباید نظر دیگری بدهیم، زیرا در این صورت پیروزی حاصل نمی شود. باید بصیرت داشته باشیم. کسانی که طبق قانون اساسی نقش پیدا می‌کنند باید سر بزنگاه و جاهایی که مربوط به اصل اسلام است بصیرت داشته باشند تا گرفتار نشوند. قانون بر پایه اسلام است و باید به آن توجه داشت.


سردار فدوی اظهار داشت: کسانی که الان پای کار هستند کسانی هستند که در همه دوره‌ها پای کارند حتی آنهایی که بعد از 10 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد به دنیا آمدند.


وی گفت: ما اکنون بیرون مرزها در حال جنگ هستیم و ان‌شاءالله به برکت انقلاب و امام خدا به همه ما توفیق دهد تا کار را به سرانجام برسانیم و نظام اسلامی را به امام زمان (عج) تحویل دهیم.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت رزمندگان اسلام اکنون در منطقه با قبل قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: می توان گفت که قدرت رزمندگان اسلام در منطقه حتی با دو سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست و در این راستا باید چشم ها را باز کرد.


سردار فدوی اظهار داشت: وقتی تیپ 27 محمد رسول‌ الله به سوریه رفت اسرائیلی‌ها تا بیروت نیز آمده بودند اما وقتی رزمندگان پا به میدان گذاشتند. اسرائیلی ها آنچنان با عجله از منطقه فرار کردند که هنوز غذاهایشان داغ و اجاق های آنها نیز روشن بود.



نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی