شناسه خبر : 31493
تاریخ انتشار : 1398/04/05 13:43
در اسرع وقت زمان دادگاه نجفی مشخص می شود

سخنگوی قوه قضاییه خبرداد:

در اسرع وقت زمان دادگاه نجفی مشخص می شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: مهلت ?? روزه برای وکلای متهم و وکلای اولیای دم برای اظهارنظر در مورد ایرادات احتمالی در کیفرخواست تا پایان هفته پایان می یابد که با پایان یافتن این مدت، دادگاه در اسرع وقت، زمان رسیدگی را معین و رسیدگی انجام خواهد شد.






 







به گزارش نورنیوز، غلامحسین اسماعیلی در رابطه با تعیین زمان برگزاری دادگاه محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده در حال بررسی است و همین یکی دو روز آینده و شاید تا پایان هفته، مهلت 10 روزه به اتمام می‌رسد.


وی افزود: این مهلت ?? روزه برای وکلای متهم و وکلای اولیای دم جهت اظهارنظر در مورد ایرادات احتمالی در کیفرخواست است که با پایان یافتن این مدت، دادگاه در اسرع وقت، زمان رسیدگی را معین خواهد کرد و رسیدگی انجام خواهد شد.  


اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا موارد جدیدی در این پرونده مطرح شده است یا خیر، گفت: پرونده مطلب جدیدی ندارد و همان کیفرخواستی است که به دادگاه ارسال شده است. 


سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: بنابراین هنوز زمانی برای رسیدگی به پرونده تعیین نکرده‌ایم علت هم طی فرایند قانونی، تعیین وقت است و قبل از آ‌نکه دادگاه بخواهد تعیین وقت کند اصحاب پرونده و وکلای آنها به موجب قانون مهلتی برای مطالعه کیفرخواست دارند و اگر ایرادی در کیفرخواست بود می‌توانند در این مهلت تعیین شده اعلام کنند.


وی ادامه داد: بنابراین بعد از پایان مدت، دادگاه در اسرع وقت و با رعایت ضوابط و مقررات، زمان رسیدگی را  اعلام می‌کند و جلسه دادرسی انجام خواهد شد. 




فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی