شناسه خبر : 31267
تاریخ انتشار : 1398/04/05 10:48
نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی درگذشت

بامداد امروز؛

نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی درگذشت

مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه) درگذشت.

به گزارش نورنیوز، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، امروز صبح درگذشت.


طبق گفته مجتبی صفاری هرندی برادر وی، مرتضی صفاری نطنزی پس از طی ?? روز بیماری سخت به علت ابتلاء به بیماری مرتبط با پانکراس بامداد امروز (چهارشنبه) در بیمارستان نیکان تهران درگذشت.


مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس دهم از حوزه انتخابیه نطنز و بادرود در استان اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.


وی دارای دکتری اقتصاد و متولد سال ???? در شهرستان نطنز بود.


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اسپانیا از سال ???? الی ????، مدیر کل کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه از سال ???? الی ????، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قزاقستان از سال ???? الی ????، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه از سال ???? الی ????، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مجارستان از سال ???? الی ????، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امورخارجه تهران از سال ???? الی ????، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست از سال ???? الی ???? و کارشناس ارشد نهاد نخست وزیری در سال ???? و دبیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز از سال ???? تا سال ???? مسئولیت‌هایی است که در کارنامه دوران کاری وی به چشم می‌خورد.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی