شناسه خبر : 31044
تاریخ انتشار : 1398/03/20 16:08
طرح جنایتکارانه معامله قرن در راستای بی‌وطن کردن فلسطینی‌ها

یک کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد:

طرح جنایتکارانه معامله قرن در راستای بی‌وطن کردن فلسطینی‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه طرح جنایتکارانه معامله قرن در راستای بی‌وطن کردن فلسطینی‌ها و برای امنیت بیشتر رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکایی‌ها از زمان تشکیل این رژیم جعلی تاکنون، بیش از ?? قطعنامه بر علیه آنها را وتو کرده‌اند.

به گزارش نورنیوز، سیدرضا صدرالحسینی با بیان اینکه معامله قرن، یک طرح شکست خورده، نافرجام و ناکام است، گفت: طرح جنایتکارانه معامله قرن در راستای بی‌وطن کردن فلسطینی‌ها و برای امنیت بیشتر رژیم صهیونیستی است.


وی ادامه داد: در طول ?? سال گذشته که رژیم صهیونیستی جعلی تشکیل شده است، آمریکا و متحدانش اقدامات زیادی انجام داده‌اند تا این رژیم، آرامش و امنیت بیشتری داشته باشد. آمریکایی‌ها در طول این زمان، بیش از ?? قطعنامه بر علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده‌اند.


کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: اتحادیه اروپا در طول این ایام همواره از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی حمایت کرده و تلاش زیادی داشته تا آرمان فلسطین فراموش شود و قدس شریف در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گیرد.


صدرالحسینی توضیح داد: فراموش نمی‌کنیم روسای جمهور آمریکا همواره نسبت به مسئله  قدس چه در فضای انتخاباتی و چه بعد آن  سخنرانی هایی داشته و اقداماتی در این زمینه را مدنظر داشته اند.


وی با بیان اینکه کمپ دیوید فراموش نشدنی است، اظهار کرد: در معاهده کمپ دیوید بود که توانستند رئیس‌جمهور مصر را پای کار بیاورند و تبلیغات زیادی روی آن شد و بعد از آن قرارداد‌های اسولو و ماستریخ را با فاصله زمانی ?? – ?? سال انجام دادند. اما در دوره فعلی و با روی کار آمدن ترامپ؛ او که خود را مدیون لابی صهیونیستی، آی پک و داماد خود (جرارد کوشنر) می‌داند  در ایام انتخابات گفته بود که من وضعیت رژیم صهیونیستی را به یک نقطه قابل قبول می‌رسانم.


کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: ترامپ به وعده انتخاباتی خود عمل کرد و پس از موفقیت خود در انتخابات ریاست جمهوری، پرونده رژیم صهیونیستی را زیر بغل داماد خود که یک صهیونیست شناخته شده است، داد و به او گفت: هر کاری می‌خواهد انجام دهد.


صدرالحسینی با اشاره به مفاد موجود در طرح معامله قرن اظهار داشت: قرار است بخشی از صحرای سینا و کرانه باختری در اختیار فلسطینیان قرار گیرد تا آنها نتوانند یک کشور مستقل و تشکیلات خود گردان داشته باشند، اما اجازه داشتن ارتش و سلاح سنگین را نخواهند داشت. همه این اقدامات برای این است که قدس شریف به طور یکپارچه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد و آنجا را به عنوان پایتخت معرفی کنند.



میزان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی